Wednesday, February 06, 2008

Day on the Town...doing what? SHOPPIIING :D

Blev dock inte jätteglad när jag blev väckt i morse...ett antal gånger då jag vägrade gå upp, sista gången lät de den "lilla" hunden hoppa upp i min säng och då var det kört. (Den lilla hunden är en inte så liten rottweiler på dryga 50kg, och det är inte att han är tjock, utan han är STOOOR).

11.30 skulle jag iväg med min "nya" bil till Bilprovningen. Därefter fixade vi lite andra ärrenden innan det blev shopping.
  • 5 par Örhängen
  • 1 GANT-tröja
  • 1 vit Ralph Lauren-skjorta
  • 1 svart Bondelid tröja
  • 1 Gilmore Girls DVD (REA...vet inte varför jag köpte den egentligen...)
  • 1 vit Jackpot tröja
Ganska nöjd måste jag säga :) Sen såg jag ett par vita på Puma snowjoggers Skorett, sådana som jag redan köpt i Oberstdorf fast i brunt, tror jag ska iväg och köpa de imorgon :D Älskar de skorna :D Snygga är de också, kanske inte riktigt ser så ut på bilden, men det är de =)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Äh köp dom i Oberstdorf istället så vi kan flirta med killen som jobbar där igen ;)

Vicky M said...

hahahahahahha