Saturday, February 16, 2008

Fuldag

Åkte inom Hubertus och hämtade 1 av mina 3 sadlar (två av dem har blivit sålda *wiie*).
Sen åkte vi ner till Ribersborgs camping, tog en promenad där innan vi åkte till G:a Limhamn där min moster's man skulle snabbbesöka en bekant, jag satt i bilen med radion på högsta volym *me like*. Sedan hem för vi har gäster på middag... Självklart var jag tvungen att sätta mig i bilen och hämta upp en av min mamma's kompisar :S
.

Nu sitter jag och väntar på Kaytan, vi ska ha Melodifestival-kväll..hrhrhr... skulle egentligen gått på bio och sen tagit en drink ute, men lite ändrade planer ja..hehe... Och lyssnar på Mariah Carey's - Touch my body repeat hela tiden, love that song!!!

Förövrigt har jag en fuldag idag =/ Kolla mig i spegeln vill jag inte, för tycker bara att det ser hemsk hemsk hemskt ut =S

och nu måste jag iväg och agera chaufför igen =/

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: