Friday, February 08, 2008

Jävla fucking kuk Sverige!!!

Jag hatar detta fucking jävla skitland och ställe (Sorry Carl, du håller inte med nä, jag vet). Jag hatar vädret, att det alltid är mörkt, kallt och blåsigt. Och nu har det jävla fucking svenska idioterna bytt ut vårt Eurosport mot jävla fucking TV4 Sport, vem fan bryr sig om nån jävla sjukt svensk cp-kanal???!!!

I vanliga hade jag skitit blankt i detta då den svenska kommentatorn Marit Nybelius är så jävla dålig så man bara vill dö och jag kollar ändå alltid på de tyska kanalerna, men vår jävla decorder, box eller va fan det nu heter på svenska bestämnde sig för att tekniskt gå i sönder och nu funkar den inte.
Så nu får jag kolla på backhoppningen från Liberec genom att se de fina resultaten visas upp siffermässigt på FIS hemsida :@ :@

Yeah, I'm sooo happy...NOT!!!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Men du mörkt kallt och blåsigt beror ju på att du valt att bo i Malmö av alla ställen....

Har också blivit av med Eurosport i vanliga utbudet men då får man köpa Medium utbudet istället. Men jag vill ha ORF men det kan jag inte få :(

Vicky M said...

har jag inte alls, jag har inte vakt något förutom att flytta härifrån :D