Thursday, February 07, 2008

LOVELY!

Med den rubriken tänkte säkert Jossan "ahh, neeej, inte ännu ett C.-inlägg"...haha... Men så blir det ikke :D

Lovely är ett av mina favoritord, ungefär som Malin's bam bam ;) Läste ut Nicole Richie's - Sanningen om Diamanter på flyget hem för några dagar sedan. En helt underbar bok jag fått av Jossan, ja jag vet den är inte i orginalversion (dvs amerikanska), men detta beror på att Jossan inte kunde hitta den på något annat språk än svenska. Chicago Tribune kallar den"En juvel till bok", The New York Post "Chockerande underhållande" jag håller med :) Så jag tipsar er verkligen om denna bok, hade jag haft tiden så hade jag läst ut den i ett nafs, läste iofs mer än halva redan första gången jag tog den i min hand...hehe... Fast ännu en gång, det ska alltid vara orginalversioner ;P

"Jag antar att det är det som är det speciella med diamanter - de är värdefullast i världen, men det som verkligen gör dem ovärderliga är människorna som ger dem till dig" - Nicole Richi
e

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

Haha bam bam!Oh måste ha den där boken.Paris böcker läste jag ju hos dig haha får hoppas att den här är bättre;)

Och tack vare jossan vet jag lite nu medans vissa andra försker va så hemliga haha :)

Vicky M said...

hahaha..jag e inte hemlig någonstans :D

Tasja said...

hahahaha! Ja när jag tom börjar be dig om att prata om Morgi eller Schlieri då är det illa... ;)
Ta med boken till Oberstdorf så får jag oxå läsa den.

Vicky M said...

tsss..man behöver inte be mig :D