Saturday, February 09, 2008

Min pappa är rik, vill du hångla?

Melodifestivalen har varit min underhållningen den senaste 1,5h. Björn Gustafsson is the shit! Han är klockren, love him!

Men lite comments gällande kvällens bidrag.
1. E-Type & The Poodles - Line of Fire, ja andra chansen förtjänade dem :)
2. Face-84 - Alla gamla X, såå dåååliigt
3. Velvet - Deja Vu, Hur fan kunde denna låt inte gå vidare till andra chansen iaf?!?!
4. Brandur - Lullaby, gillade denna borde vatt bland de 5 bästa och killen var söt :)
5. Mihal Michailoff - That's Love, helt OK låt.
6. Amy Diamond - Thank You, Direkt till Globen, yesbox, den e bra :D
7. Suzzie Tapper - Visst finns Mirakel, folk tycker synd om henne, därför fick hon andra chansen..själv tycker jag den är ganska dålig, soeciellt röstmässigt.
8. Christer Sjögren - I Love Europe, pinsamt att den gick direkt till final, men många gamlingar som
kollar och säkerligen ringer och röstar..tyvärr... Vinner den så kan Sverige räkna med ett pinsamt fiasko.puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

tycker att typ alla bidrag var sjukt dåliga.boring boring

tessan* said...

*haha* 3 röster fick Sjögren av mig så jag får väl klassas som gammling då. Malin kallar mig ju ändå tant så..

Malin said...

Haha tessan ibland är du lite pinsam;)

Vicky M said...

hahahaha..ja det e lite pinsamt :P hrhr