Saturday, February 16, 2008

Skrällen

Nour gjorde nog rätt idag, hon höll käften och log (dumma leenden iofs, men det var iaf komiskt till skillnad från när hon öppnar käften), dock bara till en början, för sedan började hon snacka, och hon är sååå dåååliiig! Inte ens artisterna är trevliga nog att skratta åt henne. ja, jag är kanske taskig, men hon är jue såååå KASS!

Ola - Love in stereo ~ Ola sjunger alltid bra, men låten var jue lite tråkig... Fast han borde whale:at mer :D
Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd ~ är det ett skämt? fy fan vad tråkigt. Texten är kanske bra, men va fan?!
Nicole - Razborka ~ sikken jävla dåååliig engelska... Tezten va dock ganska kul :)
Alexander Schöld - Den första svalan ~ jag tycker att Alexander ser jävligt fjantig ut (har jag alltid tyckt), men han sjunger bra och I like him :)
Rongedahl- Just a minute ~ hmm..ja..ok , svängig och lustigt :)
Sanna Nielsen - Empty Room ~ Låten är riktigt bra, men tycker inte att det är en schlagerlåt.
Kebabpizza slivovitza~ Är det här ett skämt?!?!?
Häggqvist & Johnsson - One Love ~ BÄST! Skitbra schlager, men Carola's gula klänning får henne att se så tjock ut... Tror att folk var så säkra att denna låt skulle gå vidare så många lät bli att rösta.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Hon är verkligen kass!!

Carola - sorry men jag kräks
Alexander - han lät som Jimmy Jansson. Först tittade jag inte bara lyssnade och tänkte vafan har jag missat att Jimmy är med.

Nä bäst var Ola trots en halvtrist låt. Och dom där Rongedal var ju kul så okej då. Låt mig bara slippa Carola i finalen, sorry Andreas men så är det!

Vicky M said...

jag är tvärtom, gillar inte Andreas. Sanna's låt var bäst =)