Wednesday, February 13, 2008

P-piller, mens, graviditeter

Efter att ha letat efter en bra plasma-tv till min moster så lämnade de av mig hos Kaytan. Vi hade nämligen en middagsdejt :P -> Elysée. Plankstek som vanligt (då vi alltid på något sätt lyckas pricka in tisdagar och det är dagens, sjukt gott så ska inte klaga). Men jag som inte är så found av food, åt ungefär en femtedel sen var jag proppmätt. Lite pinsamt, Kaytan kolla på mig som om jag var dum i huvudet, så jag "matvilade" (finns det nåt som heter så? annars gör det det nu :P) i ca 30 min sen åt jag köttet igen. Började självklart när vi fick in plankan att käka den grillade sparrisen och zuccinin.

För en gångs skull snackade vi relativt tyst...Inte så konstigt då våra samtalsämnen innehöll mens, p-piller, graviditeter, graviditetstest, sexpartners, aborter...hahaha... Skratta gjorde vi dock högt...haha...

Hade skoskav hade jag också *yhhh*. Så jag ringde min moster och bad henne hämta mig. Snäll som hon är satte hon sig i bilen och körde in till stan för att hämta upp oss =)*

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: