Friday, February 08, 2008

Tankar på kill-deos

Har tagit ett avslappnade (men kort) bad precis. Något behövligt då jag kan berätta för er att dörrarna smälldes och tavlorna darrade när jag inte kunde hitta Eurosport någonstans, och ja det hördes hur illa jag tyckte att det var, så mycket att rottweilern la sig under köksbordet, d.v.s. där var han inte skulle råka hamna i vägen för mig, när jag sprang mellan vardagsrummet, mitt rum och mina föräldrars sovrum i värsta vrede över bristen på Eurosport och den söndriga boxen. Så ja, jacuzzibadet var välbehövligt.

Ja, iaf efter badet så leta jag efter första bästa deon. Det blev en herrdeo. Då började jag fundera. Killar svettas jue mer, är det då så att herrdeos är bättre än de som är gjorda för tjejer?? Eller skiljer de sig bara i doften? Får man samma för lika pengar i kvalité oberoende om man köper herr- eller tjejdeo för samma pris?

Ja, nu ska jag kolla på svenska Let's Dance.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: