Thursday, February 07, 2008

....

Vill inte vara här, vet inte var jag vill vara just nu, eller jo egentligen. Tad försökte muntra upp mig, skickade en bild som han tagit på Schlieri i Liberec idag med texten "han blev så glad när han såg mig, han trodde att du också va med. Så detta fotot är så för dig.". Ja, Schlieri är ursöt, och inte bara det...

Ligger i matchande kläder till mina lila satinsängkläder, ska nog köra ett Days-marathon, har många avsnitt att ta igen och jag mår inte super...


puSS,
xXxVickanxXx

10 comments:

Tasja said...

ja Schlieri är en sötis!

Vicky M said...

:))

Malin said...

Haha jadu jossan nu börjar jag nästan bli rädd för dig;)

Vicky M said...

haha..mm, jag får jobba over-time för att skiydda Blondie och nu verkar 3S vara i farozonen!!! tur att hon ogillar C. ;P

Malin said...

Haha vickan det är fan inte lätt.haha ja det var ju bra;D

Vicky M said...

haha..fast ahde nog vatt bättre om hon gillat C. för C. hade nog klarat av att hålla alla eventuella embryon borta...hahahaha... ;P fast han e jue tussig :D

Tasja said...

Hahaha med Schlieri är ju lik Lacky så jag måste ju tycka han e söt ju! ;)

Blondie är en hottie :) sorry Vic men han är.

Nä C kommer jag nog aldrig att gilla....

Vicky M said...

3S är absolut INTE lik lacki, ev. bakifrån i mossa dvs samma kroppsbyggnad, fast 3s utan kkläder e finare much much finare :D LÅÅÅÅT BLIII BLONDIE!!!
och C. är C. :) :**

Malin said...

Haha tussig det ordet är roligt!
Trodde aldrig att ni typ skulle bråka om killarna haha..
C vet jag inget om så tralala

Tasja said...

Haha vi "bråkar" bara om Blondie de andra är vi helt överens om och har delat upp mellan oss :D haha hur låter inte det då?!?! Och jag fattar inte varför hon är orolig, har sagt typ 100 ggr att jag har bara Blondie som ögongodis och att jag råkar tycka han är söt...hehehehe men hon tror mig visst inte ;)