Tuesday, February 05, 2008

Zakopane->Krakow->Katowice->Malmö

Har hänt mycket senaste 2 veckorna, jävligt mycket. Många saker har ändrats, andra ställts på huvudet, folk har åkt in och ut ur kylskåpet *internt*.

Jag är ingen lätt person, jag vet. Jag är väldigt säker på vad jag tror på och hur jag tycker att saker ska vara. Jag ÄR jävligt ENVIS. Saker som vissa personer gör rör mig faktiskt i ryggen och jag kan också bli sur.

Hälsade på Linka & Zayonc i Krakow innan jag flög hem från Katowice till Malmö idag. Nu ska jag vara här ett tag, inte säker på exakt hur länge dock, för på torsdag om drygt en vecka flyger jag eventuellt till Dortmund och åker med Tad till Willingen.

Inget är dock klart än, och idag orkar jag inte ta några beslut, kanske ska använda mig av "Svarens Bok"?

"Vad ska jag göra om C dyker upp i Oberstdorf?" - Svar: HELT SÄKERT

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: