Sunday, March 23, 2008

Att sova på en snickers

God Morgon! Har precis käkat påsk-frukost, 1,5 ungsbackad mini baguette, 1 äggula, 1 bit rökt skinka, en bit lax, 1 liten kokt vit polsk korv, en bit lax och jordgubbs Proviva.

Drömde kanske inte lika lovely drömmar som de två sista nätterna, men drömmen i natt hade de rätta ingridienserna (och det vet jue alla vad det är...haha..). När jag kom tillbaka till mitt rum efter frukosten och skulle fixa till mitt blåa satintäcke så låg det en snickersgodis i sängen...haha.. Måste ha sovit på den i natt. Det lustiga är att jag de senaste nätterna sovit på något varje natt (fjärrkontrollen, en penna, min visitkortshållare), kanske är det som är "the thing" för att drömma bra?!

Nä, nu ska jag fortsätta att underhålla mig med Ville =P (ja, jag vet jag underhåller mig mycket med Ville senaste tiden, men Jossan inte förhastade elelr överhuvudtaget konstiga tankar =D)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: