Monday, March 10, 2008

Höna av en fjäder

Ännu ett exempel på att man ibland bara borde hålla käften, inte kommentera något. Ganska lustigt att när man ger någon credd för en sak, så kan någon annan få det att framstå på ett helt annat sätt. En lätt liten fjäder involverar en massa andra fjädrar och snart har vi en hel höna.
Försökte nog vara poetisk, men det funkade inte, så skippar det.

I det stora hela: Jag kommenterade något som hänt i Oberstdorf till Steffi och Bine, min kommentar gav främst credd till Carl's beteende och ocredd till en annan brud's beteende. Bine slänger sig på sin mobil och sms:ar Isak, med ett sms som inte stämmer rent faktamässigt med vad jag sagt (hon nämner dock inte mig i sms:et utan Carl får allt skit). Isak ger Carl skit, Bine hoppar på CarlMSN och Carl skickar ett mindre glatt SMS till mig.

Reder dock ut allt med Carl (so keep on trying girl, så lätt ska ni inte ha det att få oss sura på varann, inte för jag tror att Bine's intension var att få oss osams, men finns jue andra) MSN varpå jag skickar SMS till Isak för att ställa allt till rätta. Isak skickar tillbaka ett SMS som får mig att börja undra lite (i positiv riktning dock, hans SMS va lustigt..hehe..), men vägrar förklara vad han menar. Han är iaf inte sur på Charls :) Och det var vad som var det viktigaste :)

Nedan en bit av vår MSN-konversation. Har censurerat mitt MSN-namn bl.a. (man vet jue aldrig vem som läser, eller just att man vet...haha...). Borde dock ha kanske censurerat det redan innan jag börja snacka med Carl...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: