Thursday, March 20, 2008

Jag var död

I förrigår satt jag och jobbade med över 1000 foton från Världscup avslutningen, igår sov jag typ hela dagen. Vaknade 11.30 va väl uppe till 16, sjukt ont i huvudet och sjukt trött så jag somna, vaknade strax efter 20.00 min mamma tvingade i mig lasagne (som ganska snabbt hamnade i toaletten), kollade på Top Model 21-22 mådde så sjukt illa och hade sådan huvudvärk att jag somnade direkt efter (tvingade mig att kolla på Top model asså). Vaknade idag strax efter 9 och mår betydligt bättre. Ska iväg på stan med mamsen för lite inköp strax :)

Då jag sov under dagen hade jag underbara 3S drömmar..hehe.. eller underbara och underbara, de var lite lustiga med tv-kamror, öl som skulle överföras mellan oss, Blondie och Tomaz'..haha.. jaja, kul var det.

hörs sen, då ska ni får höra om Planica och även min resa hem :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: