Sunday, March 30, 2008

just came home

Vilken hektiskt dag det har varit, har knappt hunnit att gå på toa om jag ska vara ärlig sen jag vaknade 08.30 i morse! Först var vi iväg på loppis, sen handlade vi. Kom hem 16.30, sms:ade Aga om när hon skulle komma. Hann börja packa, läste sms:et från Aga att hon skulle ta tåget 17.03 d.v.s. vara framme ca 17.30Svågertorp. Fick slänga i mig min soppa och bege mig ner till bilen, innan jag ens hunnit fram till bilen får jag sms om att Aga är framme. Hämtade henne, vi drack te och snackade lite, jag tog en dusch, klädde på mig, på med lite make sen iväg för att käka Elysée kl. 20.00 och där har vi varit fram tills nu :) Så det är inte så att jag inte brytt mer om er mina söta läsare, utan jag har helt enkelt inte varit online förrän nu. Vi har haft riktigt roliga samtalsämnen :) Backhoppare, kärlek, folk, beteenden, livet, framtidsplaner, att bli gammal etc.

Sen blev det 2 päroncider till maten var (whoops, man får jue inte dricka och köra i Sverige). Och vi är proppmätta efter fonduen =/

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: