Monday, March 10, 2008

Lovely day, lovely day, what a lovely day

Tror den dära Red Bullen igår gjorde sitt ;) Att vakna upp med inställningen "'cause everyone thinks you're amazing" (I have never said that I'm totally humble when it comes to myself). Mötte upp Steffi kl. 13.30, vi gick till Krahvogel, där Bine kom och joina en kort stund senare. Drack hallon-smoothie (mineralvatten, juice och färska hallon i en mix) och sedan Aperol-gespritzt (ja, alkoholnivån i kroppen måste upprätthållas ;P). Snackade en massa, om allt, idiot tjejer, tjejer som kallar sig syskon med alla möjliga personer, förhållanden boys etc. Massa nice var det iaf :)

Sen fick jag skynda iväg mig och träffa Dorota kl.16.30 som var på kortbesök
här. Mitt i all hast glömde jag min MP3-spelare, så fick snällt återvända till Krahvogel när jag nästan var vid Goldenes Dachl =/ Vi gick och käka på Marktplatz. Risotto med Riesengarnellen *mums*. Sen blev det espresso med Baylie's :P
.

Massa snack där med, och jag är så jävla besviken på vissa tjejer, trodde inte att de var sånna, inte till den grad, all denna avundsjuka :S Självklart var ett av talesämnena 3S... Sen körde hennes föräldrar mig hem innan de återvände till Alpbach där de är på skidsemester. Skulle egentligen besökt de och åkt skidor tillsammans, men bara morgondagen kvar och sjukt dåligt väder ska det vara :(

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: