Thursday, March 20, 2008

Åter dags att sno en lista, denna gång från Tessan

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nä, är nöjd me mina 17

Skulle du vilja väga mer?
haha...ska det vara ett skämt?

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Beror på varför

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Beror på med vem, och VEM räknas som kändis?

Skulle du vilja dricka dig full nu?
nope

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
no

Kan du slicka dig på näsan?
no

Kan du kolla i kors med ögonen?
hmm..

Kan du vifta på näsborrarna?
mmm

Kan dina föräldrar lita på dig?
till stor del

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
klart

Kan du vara på fest utan att dricka?
ja

Kan dina vänner lita på dig?
en självklarhet

Kan du tänka dig att pierca naveln?
har jag redan

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
om jag inte vill ha

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
vem har inte det?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
klart

Har du ett syskon?
nope

Har du varit full den här månaden?
hahaha..Planica, do I need to say more? :P

Har du någonsin haft sex med någon?
haha...

Har dina föräldrar ljugit för dig?
mmm

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
kollar på days-avsnitt vid sidan

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
ja tyvärr, men det var längesen

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nope

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
ja

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
haha..no comment..haha..

Har du haft sex med mer än tre personer?
samtidigt? nä..haha

Har du ljugit på någon fråga än då?


Tjugo VEM

Vem älskar du?
Många

Vem hade du senast sex med?
haha..glöm det...haha... Tror de flesta vet iaf :P Och nej det va inte Thomi

Vem vill du bli full med?
3S...haha...

Vem är den bästa artisten?
Mariah Carey

Vem pratade du senast i telefon med?
Min pappa

Vem har du en liten crush i?
en liten måste vara i Måns Zelmerlöw

Vem är snyggast i världen?
Nicole Richie, Gisele Bündchen har dock en body to die for

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mina föräldrar

Vem vill du prata med?
Just nu..hmm.. svårt

Vem sov du med senast?
Mina kuddar :D

Vem såg du full senast?
Tad..haha...

Vem vet allt om dig?
Tad vet nog det mesta och Aga, Jossan, Kayt, Malino

Vem kysste du senast?
Thomi...ja ja ja..no comments

Vem kramade du senast?
Min mamma

Vem kan berätta allt för dig?
Den som känner för det

Vem kan du berätta allt för?
Hel ärligt så vet jag inte om jag är så säker i mig själv så jag berättar allt för någon.

Vem hatar du?
Ogillar vissa, men hatar gör jag ingen

Har du gjort en snöängel i år?
nope

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
När jag föddes? har aldrig legat inne annars

Har en dröm gått i uppfyllelse?
några har nog gjort det ja :)

Tycker du att sengångare är söta?
what the fuck is that?

Första sporten du gick på?
Balett

Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter

Vad längtar du mest till just nu?
till vishet gällande en viss person eller sak

Hur gammal har du tänkt bli?
Gammal =)

Har du haft vattkoppor?
mmm

Vad drömde du inatt?
I natt minns jag inte, men under gårdagen hade jag en ganska underbar dröm <3

Vilken tv-serie är bäst?
Top Model, Hidden Palms, Footballer's Wives

Vad åt du senast?
Färskgräddad slät bulle

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att folk man älskar ska dö

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Mörkblått

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd?
Ibland

Riktig gran eller plastgran?
RIKTIG

Tänt eller släckt när du ska sova?
beckmörkt

Godaste drickan till frukosten?
Färskpressad juice eller Proviva

Vill du bli president?
nope

Har du spelat tjej i en teater?
När jag var liten

Duscha eller bada?
bada

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
never

Sjunger du på toa?
Ibland

Vilken färg har din jacka?
Den jag använder mest just nu är en svart Fornarina

Använder du långkallingar?
ibland under mina skidbyxor

Är du höjdrädd?
inte direkt

Vilket land vill du åka till?
Dubai

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Ville på MSN igår :P

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja, fast inte pratat sen vi sågs sist

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
inga tror jag

Har du fått någon komplimang idag?
Du har gått ner

Har du varit med i en rättegång?
nope

Vilka språk talar din mamma?
Polska, Svenska

Vilka länder har du bott i?
Polen, Österrike, 3 månader i Schweiz och i Sverige

Senaste piercingen?
Naveln för ett antal år sedan

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag

Gay?
nope

Har du däckat/spytt för att du druckit?
tyvärr

Har du haft en stalker?
hmm..när kan man kalla någon en stalker?

Minns du din/dina musiklärares namn?
Christina, Staffan

Hur bra är din syn?
Med linser är den perfekt :P

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja, ascoolt

Har du sett dina vänner nakna?
Ja, vissa

Vilken tid gick du upp i morse?
kl. 9

Vad ska du göra i helgen?
Festa, träffa vänner och fira påsk, åka skidor kanske? någon?

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
I'm so sorry about last night. ilia

När va du riktigt sjuk senast?
I början av denna månaden

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Som sagt vad räknas med kändis? Backhoppare i Världscupen? Isf Gregor Schlierenzauer :)

Vad finns i din bakficka?
har ingen

Har du färglinser?
liggande någonstans ja, mörkblåa och gröna

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov

Vad ska du göra efter det här?
gå på toa

Orkade ni ta er ner ändå hit???

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

nice svar hehe:)Och du är så jävla seg på å skriva om planica

Vicky M said...

ska imorgon *promise*

Tasja said...

E du bara 17 cm? :)