Thursday, April 24, 2008

Allergichock! =/

Jag ser ut som en prickig korv... Gjorde jag inte i morse... Märkte det när jag tog ett bad. Nej, jag har inte vattkoppor eller mässlingen eller så. Jag åt en halv buffelmozzarella som jag köpte på Hofer för någon dag sedan, i morse (eller ja runt 13, men det första jag åt). Tyckte inte den var super, men jag menar jag förväntade mig inte första klass mozzarella på Hofer. Direkt när jag hoppade ur badet, slängde jag den andra halvan. Kan jue inte vara säker på att det var mozzarellan, men jag har bestämt mig för det.

I vanliga fall ska man jue ta kalktabletter, detta har jag inte hemma, så bestämnde mig att en Red Bull hjälper :D Red Bull hjälper mot allt, bara så ni vet =)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Usch det där såg inte roligt ut! Hoppas det går över fort.