Sunday, April 27, 2008

bed day

Minut för minut sa jag om Stamser balen, kanske inte riktigt då jag inte minns minut för minut..hehe... Vi har legat döda i sängen hela dagen. Jag tror alkoholen har gjort hål på min matstrupe, så jävla ont och det bränner vad jag än dricker eller käkar. Emi kom förbi med en milk shake och en fishburger från McDonald's. Shaken var sjukt skön att kyla strupen med. Sen drack vi Bailey's..hehe...

Sen har vi glott på MTV, laddat upp foton från balen, ja ja ja ni ska också få :)
Kollat på gamla foton.

Är inte bakis, har inga blåsor på fötterna (fast vi sprang runt i klackar utan att sitta i nästan 12 timmar).

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

haha var ju fan inte lite å läsa igenom.Såg några utav bilderna looking good;DHoppas ni hade det toppen.Låter ju som det:)