Saturday, April 19, 2008

Ödet/faith?

Denna dag har verkligen varit ja, konstig hitintills. Först börjar den med att jag går in på Facebook, fått ett mail från Aga som undrar om en person är "ännu en fake" or the real one? Hon tyckte jag antingen kunde veta det eller ta reda på det (undra varför just jag ;P). Ja, snäll som jag är går jag in på profilen, checkar lite, men kommer egentligen inte fram till något, så jag skriver ett mail. Inte för jag tror personen i fråga (speciellt inte om det är en fake) svarar.

Efter en stund går jag in och ser att jag har ett nytt mail i min inbox. Och ja, det är han! HAN - the real stuff. Vi snackade i ca 15 minuter innan han var tvungen att sticka. Visst, det kändes lite weird (iaf för mig), men det sjuka var att allt var så avslappnat. Iofs har jag aldrig haft problem att vara avslappnad med denna kille *hrhrhr*, men iaf... Sen gick jag in på Superlatives (applikationen) och superlativ:ade ut de nya på mina friends. 8 nya Superlatives, ca 30 vänner skulle jag säga det blev, kanske mindre. Sen kollar jag på min profil...ja, så här ser det ut iaf ->
Tycker det är ganska lustigt och det ser jävligt lustigt ut också för den delen..haha.. Allt kan jue tydas hur man vill.

Och lugn Jossan, Malino och alla andra som nu tänker "ohh, nej, Vickan he is no good. inte igen! Sluta falla för idioter!" (speciellt Jossan ;P) LUGN! Koti kan säga vad han vill till vem han vill, visst gillar jag en Red Bull, men den här Red Bullen tänker jag inte falla på knä för iden ;) Iaf inte med meningen *LoL*.

Nedan har ni mina 5 senaste superlatives:
Maria Maka Mary thinks you are Most Likely To Be a Shopaholic
Maria Maka Mary thinks you are Most Likely To Capture Everything on Camera
Maria Maka Mary thinks you are Most Likely To Love Facebook
Maria Maka Mary thinks you are Most Likely To Sing & Dance In the Car While Driving
oh yes you do ;-)
Monika Szandala Monika thinks you are Most Likely To Be a Great Kisser

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Haha jag har gett upp för längesen. Vem kan hänga med i dina svängar lixom..... ;)

Malin said...

Haha håller med jossan där;)Bäst å inte säga nåt tralala hehe:)

Vicky M said...

hahaha..taksisar! :P