Wednesday, April 16, 2008

Förklaring

Lovade er en förklaring i morse, så här får ni. Stams balen kommer bli svår, eller kan bli svår. På denna bal kommer det finnas en massa människor. Person S & F har jag haft ihop det med. Person S är en riktigt bra kompis till person P som just nu, ja håller kanske på att börja gilla mig lite väl mycket och troligtvis har förhoppningar inför balen. Person F är väldigt duktig på att inte hålla käft och denna person har jag "tyvärr" haft ihop det med nyligen. Person S kan även han eventuellt vilja ha en fortsättning (speciellt nu när han gjort slut med sin flickvän). Sen har vi person M, som jag bråkade ganska ordentligt med sist vi sågs, jag var skitförbannad, men när person M såg att jag började ha ihop det med S så kom han och tyckte jag skulle vara med honom. Jag vände bara ryggen till. Senare kom M igen, ca 4 på natten och tyckte att vi skulle något, ännu en gång var jag inte jättetrevlig. Person M & den viktigaste personen på denna jord 3S är rumskompisar på Stams, därtill har vi person D som även han sett mycket av mig. Sen har vi person A, som också han känner mig väl samt är bra kompis med 3S, denna person lägger jag mitt hopp i. Sen har vi Jossan's L, vet inte vad han kan ställa till, men who knows...

Vet inte om detta blev mycket mer klart för er, men så ser det iaf ut...

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Wow tom jag fick tänka till lite innan jag kunde para ihop alla bokstäver med personer...:) men det gick.

Ja spännande lär det då bli, på hur vilket sätt återstår att se. Vi kanske kan dela toabås?? ;)

Tasja said...

Kom på en sak. Kommer inte T? han och A är ju lika gamla så även han borde ju gå i abschlussklasse....

Vicky M said...

T? menar du mini? ja jag vet inte, så länge den ganmla inte kommer så e jag nöjd :D