Tuesday, April 22, 2008

Is it the devil in me?

Vet inte varför det är så att saker man inte borde göra, ja dessa saker gör att man dras till de. Jag borde låta bli en viss personMSN, för att det inte är bra, för att han redan har förhoppningar och jag inte borde göra dessa ännu större. Likaväl kan jag inte låta bli att snacka och skriva med honom.

Sen har vi ännu en person, som jag verkligen inte borde involvera mig med igen med risken för att falla djupt. Been there, done that... Men jag kan inte låta bli. Jag vill inget från honom, men jag kan inte låta bli honom iaf.

två heltskilda exempel, då det ena handlar om att jag eventuellt gör någon annan illa och det andra att jag själv sätter mig i en eventuell dålig sits.

Fuck alltså..this is hard och tyvärr tror jag inte att det blir lättare under veckan's gång t.ex. Då det redan finns indiktioner på annat...

Jossan vet jag inte om hon kommer gilla de nyaste sovplanerna...haha.. Men känns som halva Stams vill sova här...hahaha.. Och alla vet vi jue att jag är en snäll själ som har svårt att säga nej... Inte glömt att köpa sexiga sovkläder va? ;)

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

hahaha vem ska sova där?

Tasja said...

Åh nej, ut och shoppa då med andra ord. För jag tänkte ju shava runt i gammal pyjamas jag......

Malino - lär väl vara typ alla utom DEN som jag vill ska sova där... ;) my usual luck...

Vicky M said...

hahaha..stackare ;) Jag har själv ingen aning, jag försöker avstyra mitt snälla jag, men det går inte jättebra ;) Kan jue vara bra att ha plats över på balnatten...hahahha...