Saturday, April 26, 2008

Jag jobbar jue för polisen!

Gårdagens lugna och korta natt blev allt annat än det. Började på Stadtcafé där jag fotade lite och vi drack en drink var, sen begav vi oss till Hofgarten, där blev det ännu en drink var. Sedan mötte Dominik, Steffi & Betti upp oss...sen gick det utför. Självklart jobbade jag, d.v.s. jag skulle fota, och det gjorde jag, svårast var dock att hälften av folket ville att jag skulle vara med på fotona!!...haha..

Jag underhöll mig med Dominik, då kommer Matthias fram och stör, jag frågar nog om han har kul (från början var han där med sin flickvän) då svara han, njae, med dig hade det varit mycket bättre. Sen log han och gick. Sen fortsatte allt. Bäst var när vi skulle hem och Matthias typ tvunget skulle följa mig hem. Fick han dock inte jag hade jue redan massa folk med mig. Vi sätter oss i bilen, ja jag stod så felparkerad som det bara gick = bortbogserad om jag inte skulle flyttat min bil, alltså hoppar alla in i bilen. Jossan var bäst "Shit, I shouldn't do this I work for the police"...haha...

Westlife full volym, sjungande idioter i bilen, and off we go ;)

Strax innan 5 var vi hemma, lagom fulla... Kan säga att jag hade lagom skallebang i morse när jag hoppade in för ett snabbt bad innan det var dags för frisören :) Frisören-storyn får ni senare, just nu måste jag bearbeta fotona från igår för att lägga in de Devcon5.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: