Wednesday, April 09, 2008

Omega 3 botar sockersuget?

Gårdagen...
Frukost: 2 skivor lax, 1dl färskpressad blodapelsin juice
Mellanmål:
1 Red Bull

Lunch/Middag:
En halv sprödbakad spätta, en liten salladstallrick (isbergssallad, majs, gurka i vinäger), 2 dl sparrissoppa


Därefter kände jag ett sockersug, eller snarare chokladsug, så jag köpte en Milky Way Crispy Rolls och delade med Emi, d.v.s. åt en 15g Crispy Roll. Köpte även Skittles. Dock efter endast 4 små Skittles mådde jag illa, socker i form av godis ville min kropp inte ha!

Kan det vara all Omega 3 (lax och fisk) som jag fått i mig igår eller är det så att äter man inget "rent" socker (typ godis elelr choklad elelr dyl.) under ett bra tag, så blir man lite anti?

Vet bara att mitt sockersug klarar sig utmärkt med Red Bull eller eventuellt lite chocolate :P Red Bull is all I need baby ;)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: