Wednesday, April 16, 2008

some changes

Dök upp klockan 16 på The Penz, men barchefen hade så mycket att göra att han inte var där och frågade om jag kunde återkomma kl. 18?? Snäll som jag är sa jag ja, sen fick jag jue omboka mitt möte med fotoagenturen. Träffade upp Emi, provade klänningar på Mango, gillade dock ingen. Sen var vi inne på Intimissi & Palmers för att se förslag på Bh:ar till balklänningen. Var inte nöjd till fullo med något av förslaget så sms:ade Kayt och bad henne köpa Hollywood tejp till mig och skicka :D

Sen drck vi en Rich Prosecco var :D Jag den nya Passion, och Emi Royal :D Sen skulle Emi tillbaka till Sowi, jag hade fortfarande en timmes tid till Intervjun, så gick in på Müller och köpte Steffi's födelsedagspresent bl.a. Sen in på Stiefelkönig. Blev helt kär i Paris Hilton's skokollektion "Just Paris". Skulle typ kunna köpa alla skorna *lovar*. Höll mig dock till ett par *duktigt*.

Sn gick jag till intervjun. Som gick bra, ska provjobba nästa torsdag, får väl se om det går lika bra...hehe...

Sen skulle jag till gymmet, packat in allt i skåpet, tagit av mig skorna o.s.v. Så märker jag att jag glömt träningbyxor!! Gaaah, hur dum får man bli, ingen chans att jag han träna i astajta jeans, så det var snällt att packa ihop och köra hem. Sur och under tidspress, så låter jag bli att träa idag, däremot äter jag också endast en varma koppen, rätt ska vara rätt!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: