Friday, April 25, 2008

Update as promised

Klockan är strax 2 på natten och jag kom precis hem. Dock inte från provjobbet, utan från gymmet. Emi har SMS:at mig hela kvällen och ville att jag skulle med ut, dock när jag slutade vid midnatt, ja då var de redan på väg till "Bögen" och dit ville inte jag, så promenerade bort till min bil och på vägen kände jag en stark lust av att hoppa in om gymmet, så det gjorde jag. Blev dock ingen konditionsträning, vågade inte riktigt då jag inte ätit något sen den buffelmozzarellan i morse och därtill en banan. Dock fått ner 3 Red Bulls under dagen's gång.
Över till provjobbet då. Ganska soft var det och framförallt roligt. Tappade inga glas i marken och lyckades finfint med faten. Jobbade med barchefen Greg och två tjejer Ria & Daniella. Jättetrevliga båda två och vi hade det riktigt kul. Kassan är jättekomplicerad, men jag lyckades lista ut den väldigt fort. I början var jag lite nervös när huvudchefen kom, Gregor (vilket sammanträffande med namnet va?!..hehe..). Tyckte han verkade lite lurig och stel på intervjun och även lite reserverad, men han var trevlig och snäll han med, så jag slappnade av under kvällen's gång :)

En kille etsade sig fast vid mig, sa att jag liknade Pamela Anderson. Kallade mig för Pamela också. Efter att han tredje gången frågade efter mitt namn och jag svarade, så sa han, jaha, men Pamela är bättre, jag tror jag kallar dig för Pamela. Sen frågade han mig om han fick ge mig sitt hotellrumsnummer. Varsågod sa jag, du får inget iaf ;) Skulle putsa vinglasen efter diskmaskinen, då sprack ett och jag fick ett stiligt skärsår på tummen, och det blödde och blödde och blödde och vägrade sluta, som tur var det inte mycket.

Under nästa vecka ska det provjobba två personer till, sen skulle Gregor höra av sig. Jag är iaf nöjd med kvällen, Greg sa att jag hade varit "modig" och flitig, så det var kul att höra. Ria sa också att jag gjort ett bra jobb och tog för mig :) Så vi får väl se, är det menat att bli så, så blir det så :) De närmaste 2 dagarna har jag jue lite annat på huvudet. Morgondagen är späckad bl.a. landar Jossan runt 17. Nu ska jag in en kortis på Facebook, sen sova!

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: