Friday, April 11, 2008

Vissa personer har dåligt inflytande

Bine kom med en liter Martini Rosso, den åkte ner på två pers innan vi gick ut medan vi kollade på Germany's Next Top Model med Heidi Klum, hela 2,5h långa är avsnitten här! Sen tog vi en taxi in till Blue Chip. Sportstudentfesten visade sig vara ett neon-party. Anna-Lena, Fetti, Basti, Rado, Reini m.fl var där. kul var det, för mycket alkohol och ingen Strickner :(

Efter kl.3 bestämnde vi att vi skulle sticka (jag, Bine, Anna-Lena, Rado & Fetti). Bine ville käka, alla ville käka utom mig & Fetti egentligen, så vi fick snällt följa med till Siggi's. Därefter skulle jag & Bine ta en taxi hem, vårt sällskap hade dock andra planer och det blev efterfest hos Rado. Självklart var jag & Fetti tvugna att bråka på vägen, om allt och inget, eller helt enkelt det vanliga...oss.

Killarna spelade Playstation och jag, Anna-Lena och Bine snackade i köket. Killarna gav upp och gick och la sig, jag gick och la mig runt kl.5. Och ja jag gör kanske saker jag inte borde, speciellt med vissa personer (tror inte jag behöver nämna några namn...), men jag vet inte, men vissa personer har bara något form av inflytande på mig som jag inte rår över. Kom hem halv 10. Fick reda på att ovan nämnda personer kommer vara på Stams balen också...jag är så körd p.g.a. den ena personen, men hoppet lever kvar gott folk, hoppet lever kvar att vissa lyckas knipa igen sin käft en gång i sitt liv iaf...3S betyder allt...

puSS,
xXxVickanxXx

12 comments:

Malin said...

ojdå inte världens smartaste kanske men förhoppningsvis håller han tyst och inte är så öppen som han brukar vara.:)

Tasja said...

Tyvärr tror jag att enda sättet få tyst på den herrrn är väl att tejpa igen munnen på honom.

Vicky M said...

vad ni är uppmuntrande då...

Tasja said...

Sorry, men vi känner ju till typens öppenhet...

Vi får klura ut något.

Malin said...

hehe tycker jossans ide med tejpen var bra haha.
Nej men seriöst prata med honom innan eller nåt å säg att han måste vara tyst eller så får vi hoppas på det bästa,att han inser det själv:)

Vicky M said...

haah..malin du är för söt, prata med honom och be honom hålla tyst, elelr att han ska inse..haha... njae, this is not hans stil :P

Malin said...

haha äh jag försökte bara tänka positivt;)Säker på att jossan har några mer smarta tips hehe:)

Vicky M said...

jag skyller allt på assistenten, det var inte jag, det var assistenten :P

Malin said...

haha men det är fan bra man ska alltid skylla ifrån sig;P

tessan* said...

El ett nytt tips.. Stå för det du gör,måste ju finnas en anledning till att du handlar som du gör , lr?

Tasja said...

Öhhhh Fetti!! *puke* skulle inte tro det va?! Assisten ber ödmjukast om att inte förnedras så.

Vicky M said...

hehe..jodå Tessan jag står för vad jag gör, alla kanske inte tycker det är så positivt i vissa lägen dock :) - - - -
hahahaha JOSSAN...hahahah