Saturday, May 24, 2008

Arthur störtade i Bischofshofen igår :(

Fick en mindre trevlig överaskning när jag gick in på min mail idag. Ett mail från Koti om att Arthur störtade svårtösterrikarna's sommarträning igår. Blev liggande medvetslös i flera minuter innan han återfick medvetandet. Fallet ansågs vara så svårt att en helikopter flög han till närmsta sjukhus och intensivavdelningen.

Som tur konstaterades "endast" hjärnskakning, svåra omtumlningar (heter det så?? något likande iaf) samt en väldigt sammanpressad lunga. Idag mår dock Artl som tur bättre, har dock svåra kroppssmärtor och även svår huvudvärk p.g.a. hjärnskakningen. han blir kvar på sjukhuset för observation i några dagar, men i morse hade han ork att dra några skämt, och hur fan kan man inte bara älska denna person? han är så jävla underbar (L)

Kan inte säga att jag är på superhumör just nu. Den värsta känslan för mig är när det händer mina nära och kära något... :(

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Vel, ikke akkurat noen positiv nyhet dette... men gudskjelov ikke så verst. Håper alt går bra med ham.

Hilsen fra Wien ;-)

P.S. Vakkert foto er det i alle fall :D

Tasja said...

Stackars Artl! <3 Jag gillar ju grabben ju! Men skönt det inte var värre trots allt. Pigga på dig och ta det försiktigt!