Friday, May 23, 2008

Bububububu :(

Har precis gjort slut på min Gucci Envy Me *favorite parfume* :( Slängde precis flaskan, lite ledsen blev man :( Käkade spagetti köttfärssås med Emi. Dricker vodka, mandarinjucie, kiwi-likör och färskpressad citron. Snart ska vi ut :D Vad har ni för favoritparfymer? Jag gillar Armani Code, Dolce&Gabbana Light & Blue. även Gucci II, och Paris Hilton,det är nog tre av mina verkliga superfavoriter, sen finns det jue lite andra jag också gillar.

puSS,
xXxVickanxXx



2 comments:

Tasja said...

Haha jag och märken...men jag vet hur flaskan ser ut!

Ciara - luktar kola, finns tyvärr inte längre i Sverige :(
Puma - Flowing tror jag den heter
Escada - Moonlight och Sunset riktiga FAVVISAR!!!
Sen tror jag att den andra heter Benetton. Men säker är jag inte. Och jag är på jobbet så jag kan inte titta efter heller :)

Malin said...

älskar den parfymen!Har nog haft mest underbart när jag har använt den haha:D