Friday, May 30, 2008

Busy day

Var en helt het och lovely day idag, iaf till att börja med. Gick upp strax efter 9 (tur det, för alarmet hade jag ställt fel, vilket hade inneburit att jag missat min tenta om jag sovit...). Hällde i mig en Red Bull, trött som fan och alkoholen som intogs ett par timmar innan kändes. Promenerade iväg till Uni och satte mig vid floden och pluggade i ca 2h innan tentan. Hoppas att det gick vägen :)

Sedan gick jag bankärrenden, och till Akuten där Emi var med sin hand som skulle sys, efter hennes äventyr med stängsel och murar igår. Det hade börjat blåsa upp rejält och jag började frysa lite då jag bara hade mitt Guaya-linne på mig, men men.. Krahvogel blev nästa stopp, blev en god Ceasar-sallad (vegetarisk, jag är ingen kycklingfantast...). Sen gick vi vidare till Swarovski där jag köpte Emelie's studentpresent.

Sen promenerade jag åter hemmåt med musik i öronen och en massa snurrande tankar om gårdagen och överhuvudtaget i huvudet. Flip-flopsen hade börjat skava och fötterna började kännas, med tanke att det blivit en hel del promenerande idag. Tänkte sova lite innan jobbet, men var jue tvungen att fixa med fotona o.s.v, och nu börjar jag jobba om kanppt en timme, så det kan jag glömma :/ Fast en halvtimmes sömn gör kanske något? Eller blir jag bara mör? Får fundera i några minuter.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: