Thursday, May 15, 2008

Dagen's

Sov knappt inatt, allt energigrejs jag fått i mig för pluggandet igår höll mig vaken och jag kunde inte somna. Lät rolletterna vara uppe för jag hade jue ställt klockan på 07.30, så jag tänkte få hjälp att gå upp av ljuset, men när jag inte somnat när det började bli ljust gick jag och drog ner de, klockan var då 06.11, så ni förstår när mobilen skulle väcka min 07.30 stängde jag av den och ställde på kl. 09.00 istället, men då masade jag mig upp. Gjorde en varma koppen, tog en Red Bull ur kylen och så lite annat plugghjälpmedel och tog mitt skript.

Strax efter 11 var jag på Uni, med skriptet i högsta hugg fortsatte jag läsa fram tills det var dags 11.30. Hur det gick? Ja, jag svarade på allt, 3 multiple frågor (egentligen 5, för fråga 2 hade 3 delfrågor) och 4 öppna skrivfrågor. Självklart skrev jag en massa skit, allt jag kunde komma på, som kanske inte ens direkt hade med frågan att göra, men som visade att jag faktiskt pluggat (detta är en snäll professor...hihi.. så man får passa på att samla extra poäng :P). Efteråt satt jag, Steffi, Max, Sara, Betti och några till som jag inte kan namnen på och diskuterade lite saker, denna diskussion får ni dock senare. Sen hoppade jag in i bilen och körde hem, 28,5 grader på termomentern it is damn hot!
.
Dålig outfitbild, men så är det när man är stressad :/
Linne: Terranova
Byxor: Rinascimento
Gympadojjor: Puma Speedcat
Örhängen: Birgitte Bijou

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Men då har ni ju "bara" 21,5 grader mer än oss. :)

Tylko Vicky po Polsku said...

hehehe