Monday, May 12, 2008

Det här med att undvika saker

En lovely day då man blir väckt av sina sambos... Denna gång dock inte av gitarren utan av min andra sambo, som knackade och knackade tills jag snällt öppnade dörren. Vi skulle nämligen ha ett samtal eftersom Andy (gittarspelaren) ska flytta ut och imorgon kommer det folk och tittar på hans rum. Jag ska dock inte klaga blev jue urdragen ur sängen i måttlig tid :P (fast sova är jue nice :P).

Skulle begett mig till farbrorn doktorn idag, med min tänkta bihåleinflamation, men när jag vaknade idag (blev väckt), så var det mycket bättre, så jag tror jag kör på kamomille-inhalation och ögontvätt idag med + tabletter, så får jag se hur det ser ut imorgon :) Kanske slipper ett besök iaf..hihi... Jag har ingen läkarskräck jag är bara väldigt anti-hypokondriker ;P Jag och Anna Hibbs borde kanske umgås lite och dra varandra i rätt riktining *LoL*.

Plugg på schemat idag :/

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: