Friday, May 30, 2008

Gårdagen, USI-Festl

Fördrack (2 flaskor vin, 1 flaska Frizzante, Grappa, Blue Curacao och vodka-shots) hos mig sen begav vi oss (jag, Steffi & Emi). Överfullt och de ville inte släppa in någon mer, men vi skulle jue fota så inget inträde och vi kommer in medan alla andra får stå och vänta eller helt enkelt bege sig hem..haha...


Namndropping: Koti, Rado, Anna-Lena, Nico, Andreas, Rolls Royce, Viktor, Max, Christian, Lukas, Flo, Bine, Strickner, Tarzan, Sara. Reini, Ferdinand, Markus, Mr. Get United, Sperrstunde, Flurin m.fl.




Vi orkade inte handla bons så vi gick till killen i baren direkt, gav honom 10 och sa att vi ville ha Red Bull med vodka (pengarna tar han direkt i fickan eftersim det egentligen bara går att paya med bons). 3 drinkar får vi, typ bara vodka, fy fan vad full jag blev. och även Emi (det vi redan druckit hemma gjorde jue sitt också...).

Diskuterade Morgi med Koti, tydligen är det inte Koti som tror jag är kär i Morgi, utan att det är Morgi själv som säger det...haha... Heard yesterday that Morgi is saying that I'm in love with him..hahaha... Well, it is quite funny because numero uno, I don't fall in love :D And second NO I DON'T LIKE HIM LIKE THAT! Well if i like someone, believe me it is not him...

Emi satte dit mig med Schlieri inför Koti, vi diskuterade även lite framtida (juni månad)
backhoppningshändelser. Skulle egentligen ringa Koti idag, men jag orkar verkligen inte. "Men Vicky, ring först på KVÄLLEN :P"..haha.. någon annan som gav voll Gas igår :P

Nico fick reda på allt om mig och Fetti, detaljerat, grattis Vickan, du ska jue verkligen dricka, för jag vet att Fetti kommer höra ALLT från Nico. Sen hade jag ett långt samtal med Tarzan/Wolfi, om 3S, jag var i ett sådant alkoholtillstånd att mina ögon var tårfyllda och jag nästan bölade. Jag ska INTE dricka, jag berättar ALLT för alla (om mig själv asså). Tror alla som var där igår även fick reda på att jag älskar 3S (kul att jag själv inte kommit till den insikten i nyktert tillstånd). Mario och Johannes diskuterades också, minns dock inte exakt vad..haha... 3S-samtalet var asså inte av negativ utgång eller så, det var bara min alkoholfrustration över att hela jävla tiden få höra hur snygg och super man är, men ja... Vissa fattar kanske....

Emi försvann med Lukas, de blev instängda så hon fick klättra över ett 3 meter högt staket/stängsel (sånt med spikar/taggar), vilket resulterade i att hon pajade sin högra hand -> Idag akuten.
Ja, kolla bilderna så tror jag ni förstår att det var kul. Jag snackade med Strickner också, frågade en gång under kvällen om han hade kul eller nåt, hans svar blev "jag har ingen flickvän". Well, hmm.. jaja. En annan rolig sak var att där var så sjukt mycket folk man kände. Bestämnde förresten med Anna-Lena att vi ska ta en dag på hennes balkong med sol och tjejsnack :D

Gårdagens outfit: Top: J.Lindeberg, Shorts: H&M, Skärp: Gucci, Gympadojjor: Louis Vuitton, Örhängen: I.me.my











puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

Olala Koti haha..Och roligt att alla pratar så mycket om dig,som vanligt med andra ord;)

Vicky M said...

det e inte kul alls :D