Saturday, May 31, 2008

Har du pojkvän?

Kan man inte bara få lite lugn och ro?? Jag var så jävla trött igår på jobb, och man måste jue le och vara trevlig mot alla (vilket egentligen inte är så svårt). Så när jag var i säng strax efter 3 ville jag bara sova LÄÄÄNGE. Men en av mina jävla sambor har spelat gitarr hela jävla morgonen så jag bara ville gå och döda honom, men främst hans gitarr.

Vet inte vad det var med igår, men typ så jävla många av gästerna frågade om jag hade pojkvän. Mitt svar? Ja, såklart, är jag inte intresserad så är det, det lättaste svaret för att de ska veta att de inte har någon chans. Funkar dock inte på alla..."Du ska inte göra slut? Jag frågar om 2 timmar igen".

Avslutningsvis frågade min "halvchef" pojkvännen till min chef, Flo, samma fråga, precis innan jag skulle hem. Honom ville jag jue inte bara säga att jag hade, för blir konstigt om man sen lixom skulle, ehh ja. Sa bara "ehh, ja typ...eller ja...hmm..svårt det där".

Roligaste var nog ett par skitsöta killar (under 20 år kan tilläggas =P) som kom in, beställde Red Bull Vodka. "Bor du här? Hur kommer du hem? Kör du verkligen bil när du jobbat? Och dricka?"
haha.. så jävla söta *LoL*.

Nu ska jag kolla på lite MTV.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: