Wednesday, May 28, 2008

Oanständigt?

Pluggandet gick sisådär...Fast jag lärde mig ordentligt det som jag lärde mig och eftersom jag bestämt mig för att inte åka till Salzburg imorgon, så har jag hela morgondagen att plugga, plus att på fredag är provet först tidigast kl. 14.30, alltså en stund på fredagen också :)
Dagen's pluggoutfit nedan:Linne: Zara

Hotpants: BikBok
Flipflops: Diesel

Efteråt begav jag mig för att mathandla (oki som vanligt drickhandla, denna gång dock nästa alkoholfritt). För ca 500kr (
ca 55€) fick jag hem följande:
  • 6x 1l Emotions melisse/päron
  • 12x 0,25l Red Bull
  • 8x 0,5l O2 Active Yuzu vatten
  • 1l Syresatt mineralvatten
  • 0,75l olivolja
  • Salt
  • Felix köttfärsås
  • Argenta tonfiskpasta
  • 2st Philadelphia Balance
  • Isbits-påsar
  • Kelly's Micropop
  • 2 påsar light chips
  • 1 paket nudlar
  • Lite drygt 0,5kg Grillkött, färdigkryddat
  • 250g färdigskivad ost
  • 1l färskpressad blodapelsinjuice
  • Toastbröd
  • 2x 0,75l Frizzante (ja detta är alkohol)
  • 2 påsar mini-Toblerone
  • Cleansing-pads
  • Vitlöksbaguette
Och nej jag åkte inte riktigt klädd sådär, bytte linne till ett från H&M, satte på mig min ROXY-bikini, och mina Gucci-solbrillor :) Och örhängen (känner mig naken utan) Är det oanständigt att gå till en mataffär i flip-flops, hotpants och urringat linne? Blondinbella tycker iaf att man borde förbjuda flip-flops i mataffärer, jag bryr mig inte :) 35 grader stod termometern på när jag satte mig i bilen strax innan 19.30!

Och vet ni vad det sjukaste är? Fast jag inhandlat snacks och choklad, så har jag inte den minsta lust att äta något av det (OK, har inte den minsta lust att äta något, basta!). Färskpressad juice, vatten, Emotions, Red Bull och eventuellt några glas skumpa eller något alkoholaktigt klarar man sig på :)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Flip-flops är ju så jävla sköna.Jag kör stenhårt på mina tommy hilfiger och vem fan bryr sig vad hon tycker;)