Thursday, May 29, 2008

Think outside the box

Vissa kläder i min garderob börjar jag tröttna på (fast jag egentligen inte ens haft de länge), men inte tillräckligt för att slänga ur de, då börjar min lilla kreativitet flöda. Vissa toppar hamnar bakofram, så att det blir en bar rygg eller något. Igår använde jag en kjol som klänning :) Jävligt nöjd blev jag med mig själv :D


Kjol/Klänning: H&M
Skärp: Moschino
Bolero: Amisu
Skor: Odeon
Halsband: Chanel

vill ni veta en sjuk sak? Jag börjar gilla mina vader, jag har alltid hatat de innan, men nu när jag kollar, så är de jue inte så pjåkiga :P

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Visst är det kul när träningen syns? Du börjar bli sjukt snygg

Anonymous said...

Fint kjole, huhu :-))) gleder med til sommer'n! Det er såååå fint vær nå :-)

Vicky M said...

tack girls! - - - - Ja, Liv här r så sjukt hett med, the summer is here to stay :D