Thursday, June 26, 2008

Blondinbella inspiration & egen motivation

Glöm kolhydrater, Nu kör vi Atkin's again. Nackdelarna är egentligen , nummer ett är att det blir en dyrare kost, då allt som är budget kan man glömma så som: pasta, toasts, ris, cous-cous, potatismos. Andra nackdelen är jue att jag älskar pasta..hmm.. Jaja, I can do it, har jue gjort det innan :)

Fördelarna då? ja, att kolhydratfri (ja, nästan då) mat är mycket godare, tycker iaf jag.
Lax, avocado,
kött, grönsaker, tonfisk, fisk överhuvudtaget, mozzarella, frukt. Blondinbella kör jue på något liknande, fast hon kör no carb, high fat tror jag det är, ehh, skit samma..hehe... Jag har precis käkat hemmagjord guacamole till middag :)

Provet gick väl lagom bra..haha.. Men vet inte vad som hände idag, men fick värsta megamotivationen inför resten av proven jag ska skriva :)

Telering har jag varit med Emi också, och ändrat vårt kontrakt till ett annat + fått roaming :D
Sen har jag finally installerat min skrivare som jag köpte för ca 1,5 år sedan..hahaha...

Nu ska jag läsa lite bloggar!
Ahh, just det Fernando Torres ikväll :D Spanien-Ryssland :)


puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Tasja said...

Torres <3 enda anledning jag hoppas Spanien vinner idag så man får se honom i en match till. För egentligen spelar Ryssland roligare..hahaha.

jaja bara tyskarna står som vinnare på söndag så fast nästan så jag unnar Torres ett guld.

Anna said...

Powiem tylko tyle: RUSSIA FOREVER!!! A Pawluczenko i tak jest the best :P.

Tylko Vicky po Polsku said...

me båda lagen får jue spela. blir jue bronsmatch :)

tessan* said...

GI är en jätte bra metod, ja ska börja köra den igen. Gick ner 6 kilo på typ 3 veckor förut :)

Vicky M said...

GI? det är väl den med glykemiskt index?

Tasja said...

Det är ingen match om 3:dje pris i EM bara i VM. Så det var tur de vann!

Vicky M said...

aha, visste jag inte :9 mm, då var det tur, jag ör mest glad att slipppa turkarna jag då :D