Thursday, June 12, 2008

Det höll nästan

Turkiet sköt 2:1 i tredje tilläggsminuten, stackars Schweiz... Nu är de OUT. Gick och la mig innan 1 istället för innan midnatt, vilket iofs var OK :) Ska strax ut på balkongen md mitt skript, kl. 17.45 ska jag jobba.

Hade skitkonstiga drömmar i natt, massa olika folk från olika "världar" (ja, asså gymnasiet, backhoppning, Polen, Sverige, ridning, familj) i olika miljöer. En av sakerna jag minns starkast är dock att jag blev förföljd, ja asså att jag hade en stalker som var turk, han hade tagit sig in i min lägenhet (som blandades som någonstans där jag jobbade) och bytt ut mina bilder på en anslagstavla mot bara bilder på honom. Sen var det någon som varnade mig för honom, att han sagt åt mig att inte svara på hans inlägg på nätet. Ganska scary var detta, jag minns att jag var rädd.

Jaja, konstiga drömmar man har ibland. Har ni drömt något kul? Jag drömmer aldrig (nästan) om den person jag vill drömma om... Det suger...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!
Är Din Blogg med på listan???
Kom och kika...
/GG

Tasja said...

Alltså mina är inte så konstiga men BLONDIE är med i dom jämt och ständingt och DET är jobbigt!