Monday, June 30, 2008

Emi a.k.a. Skopatrullen

Jag har lämnat plasma, gjort 2 tentor (sket i den sista då det inte är multiple och jag har pluggat alldelses för lite för att klara den plus att jag är helt slut i huvudet). Pluggade vid Inn (floden), helt plötsligt hör jag "plonk", aaa, neeej tänker jag och kollar ner i floden, där flyter min guldiga Sisley lädersandal iväg, gaaaH, hade det liksom varit en jävla billig flip-flop för 100 eller 200kr, men gaaH.

Vad ska jag göra nu? Skynda mig hem och hämta nya skor? Jag menar jag går jue inte till Uni och skriver prov med en sko, och inte barfota heller (tror folk hade dött om de sett mig i ett sådant framförande..haha..). Så jag slänger mig på mobilen till Emi, hoppas på att hon är kvar hemma. Hon kom med ett par färgglada flip-flops till mig :)

Sen gjorde vi Religionspsykologin, hoppas at det gick bra :)
Sen var det dags för humanethologin som är lätt vartannat år...detta var inte det året... Började plugga på skriptet i Allmänn psykologi 3, men insåg att en timme inte skulle räcka, så sa till Emi att jag drar hem och byter om så ses vi på stan sedan.

Vi är fortfarande inte helt eniga om vi ska käka eller vad. Blir iaf ingen lång kväll, har prov imorgon igen :/ Så måste plugga.. Nonverbal psykologi imorgon.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: