Sunday, June 15, 2008

En lista är tillbaka

Denna gång stulen av Jossan:

10 favoriter
Dialekt: Stockholmska
Mat: Skaldjur
Låt: Fields of Gold - Eva Cassidy
Tecknad figur:
Snobben
Film: Moulin Rouge
Sport: Backhoppning
Komiker: Björn Gustafsson
Veckodag: Tisdag
Glassmak: Vanilj
Soloartist: Mariah Carey

9 för tillfället
Humör: Varierande
Tanke: Paaarty?? :D
Kläder: Diesel hotpants, t-shirt från Bik Bok
Bakgrund: ljusgul vägg
Känsla: Seg
Tid:
15.12
Bästa sak: Mobilen
Irritationsobjekt:
Inget
Favoritparfym: Armani Code

8 första
Bästa vän: minns inte
Husdjur: Hamster
Kyss: i 2:an på en kmpis födelsedagskalas, på sanning eller kånka
Piercing: öronen när jag var 4 år
Förälskelse:
Oj..hmm..ingen aning
CD skiva: Spice Girls, kanske
Bil: Mercedes CLK
Ord: ingen aning

7 senaste
Telefonsamtal: Min moster om sin NYC-resa
Mat: Pannkaka
Dryck: O'Boy
Biltur: Hem från Bini's
Tv-program: om inte fotboll räknas så, Rock of Love with Bret Michels
Spelad låt: Sheryl Crow feat. Kid Rock - Picture
Köpta klädesplagg: En mjukiströja som det står Innsbruck på.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nope
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nope
Badat naken:
yes
Varit med på TV: Ett antal gånger
Varit med i tidningen: Massa gånger

5 nej tack;
Skolämne:
Fysik
Mat: Gröt
Musik:
Typ för hård musik
Dryck: Tequila
Djur:
Ormar

4 saker
Du gjorde igår kväll: Internet, såg på fotboll, jobbade, städade
Du kan höra just nu :
Killerpilze - Letzte Minute, lekande barn utanför fönstret
Du inte kan leva utan: Pengar
Du gör när du har tråkigt: Försöker hitta på något, sover, surfar, plöjer mig igenom någon serie

3 personer
Du kan berätta allt för: Berättar nog aldrig allt för någon
Du tycker om: Tycker om många :)
Du inte gillar: Mattias's flickvän, Max's flickvän, sen vet jag inte, jag är inte så mycket för att ogilla folk.

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola Light
Hund eller katt:
Hund

1 önskan
Att alla mina planer går i lås :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: