Saturday, June 14, 2008

Fernando Torres?!

The man of the play today; Fernando Torres. Men kan någon liten fotbollsfantast berätta för mig om han har färgat håret sådär orangeaktigt, eller är det hans riktiga hårfärg? Ser nämligen ut som han har utväxt (ja, jag vet jag kollar på mycket under ett fotbollsspel..hehe..). Tyska kommentatorerna tycker att han ser ut som en typisk svensk..hehe..

Jaja, matchen då. Som sagt tyckte jag att det var en riktigt intressant och bra match. Missen i slutet gjorde 2:1 till Spanien, men å andra sidan så borde Spanien ha fått sin straff i slutet av första halvlek, så känns på något sätt som om det var en rättvis match, men där enligt mig domaren höll på Sverige (kändes på på domsluten). Rosenberg gjorde en bra halvlek, men tycker det är synd att Zlatan inte håller.

Tillbaka till Torres, han är ganska lustig, ska alltid lugna ner alla och snacka med domaren (typ som där var spanjornerna inte fick straff, eller det gula kortet de fick), han verkar liksom vara the good boy :P Någon som vet hur bad boy han är egentligen? Eller är han den söta, snälla svärmorsdrömmen?



Nu ska jag plocka undan lite kläder, jobb om knappa 2 timmar.

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Färgat, eller blekt rättare sagt. Men han är inte så mörkhårig som andra spanjorer i sin egna hårfärg som du kan se här: http://www.soccer.si/wallpapers/Fernando_Torres.jpg

eller här med blonda slingor: http://www.ceninet.com/imagenes/Fernandotorres.jpg

Malin said...

det är färgat och så jävla fuuult!

Anonymous said...

Fernando torres är ganska ljus ändå. När han var yngre var i stort sett hela hans kalufs blond:

http://www.fernando9torres.com/imag_adm/fotos_multimedia/foto_269.jpg

Men som för många svenskar blir håret mörkare med åren.

Vicky M said...

mmm, kollade på gamla bilder på han i blont och slingat, niiice :D fast gillar honom i s.k. mörkt :D