Wednesday, June 18, 2008

Good Girl (normally gone bad..)

Har suttit och legat på balkongen sedan jag vaknade och pluggat Utvecklingspsykologi för barn och ungdom. Känner mig riktigt duktig, no internet, mobilen lämnade jag på rummet (då den ofta blir ett störmoment, antingen ringer den, eller så skickar någon ett SMS eller så helt enkelt kommer jag på att jag måste jue skicka iväg det dära viktiga SMS:et :P). Men nu har den legat på rummet, och såklart har den ringt och mottagit SMS, 2 missade samtal och 3 SMS. Har just nu kortare paus, precis satt en Tortellini Carbonnara i ugnen (färdiglagad såklart..hihi..).

I nästa pluggpaus ska jag gå in här och berätta för er om Bergisel-dagen :)

Ikväll ska jag jobba, därtill spelar Sverige-Ryssland. Igår var Italien-Frankrike-matchen intressant, tyvärr gick jue Italien vidare (nä, jag är ingen Italien eller italienare fan direkt...). Ribery blev ordentligt skadad redan i första 10 minuterna.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: