Monday, June 09, 2008

Holland is fierce!!! 3-0!!!

Ruud van Nistelrooy; sicket spel idag! 2 mål! Italien var så dåliga så det var pinsamt! Tredje målet sköt nog Sneijder eller hur fan det nu stavas..hehe.. (som ni ser det är typ bara tyska laget jag håller koll på med för och efternam + utseende :P). Ja, så finalmatch Holland mot Tyskland eller Portugal. Jävla synd att Portugal & Tyskland redan måste slå ut varandra i semin bara, för det hade jag helst sett som en finalmatch.

Förresten så SMS:ade Christoph mig mitt under matchen, och frågade vad jag gjorde och om jag hade luft att underhålla mig lite med honom (online), jag skrev att jag kollar Holland-Italien och om inte han kollade på fotbollen?!?! Då skriver han att han ska hoppa in i duschen, och att jag inte svarade på om jag ville leka med honom? Jag ba "ehh, det gjorde jag Holland-Italien skrev jag jue! Fotboll är det viktigaste som finns nu!"

Oki, jag vet inte så snällt, men jag tycker tyvärr inte att det är normalt att killar inte är intresserade av EM, tycker det är sjukt avtändande, ärigt, visst det låter kanske sjukt, men så är det. För det andra är Christoph alldeles för på. Killar som jag kan få genom att knäppa med fingrarna vill jag inte ha för fem öre, så he can try until he dies... 'Cause I'm so over it...

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Vickan vickan!

van Nistelrooy gjorde 1:a målet. Sneijder 2:a målet och van Bronkhorst 3:dje målet.

:D

Vicky M said...

haha..ja det jag sa, jag missade första två målen *loL* visste dock att sneijder gjort ett :P

Malin said...

ja fan killar ska gilla sport.Det funkar ju inte annars.