Thursday, June 12, 2008

Mer flygstrul

Ja, Jossan har bokat mitt flyg och jag flyger upp den 13:e, det är inte där strulet ligger, utan påmina tidigare bokningar som blivit automatiskt avbokade (läs tidigare inlägg i början av juni).

En flygresa kostade ca 1800kr, men på min pappas konto har denna summa blivit dragen hela 3 gånger!!! Asså fattas det nästan 5500kr. Och kan säga att min paps inte är jätteglad på mig för han tycker det r mitt fel (vilket det jue faktiskt inte är). Nu får jag lägga en jävla massa tid på att maila och ha migmed de olika företagen för att det inte exakt står vilket företag som dragit pengarna. Och eftersom summan på kontoutdraget är i svenska kronor, så kan jag jue inte avgöra via vilket företag det är heller (då priserna ligger så nära varann och allt beror på omräkningen). Så jävla less är jag!

Måste dra, work is waiting och jag ligger i hotpants och t-shirt!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: