Tuesday, June 10, 2008

not a great day

Har precis SMS-bråkat med Emi. Blev så jävla less på hennes s.k. hot så fort man inte gör något som hon vill, så över 3 SMS fick hon höra ett och annat. Believe me she needed it! Idag blev hon sur eftersom jag skrev att jag inte skulle gå på vår blockföreläsning då jag måste plugga och att jag först kommer kolla på andra matchen nere på Fan Meile. Ja, Universum snurrar runt Emi..Efter den världssynen lever hon...

Har precis skickat ett försäkringsmail, ska en snabbrunda till banken nu (borde ta Posten på vägen, men hinner inte), sedan back home till mitt biologiska psykologi-skript... Ikväll spelar Sverige :D Hur ska ni se matchen?

And now I just had a fight with my dad on the phone, today I just had enough... So if you want to piss me off, don't bother 'cause it will be a big bang...

2 comments:

Tasja said...

Emi verkar lätt jobbig.....

Ska se matchen på jobbet. Hoppas på en mycket lugn kväll!

Malin said...

men vad jobbig hon ska vara hela tiden.Hoppas det löser sig med allt det där:)

På krogen med alla andra idioter haha