Saturday, June 14, 2008

På en bergstopp

Videoblogg från Uwe's födelsedagsfest i Oberperfuss.
Uwe hyrde ett hus uppe på en bergtopp och det var så sjukt mycket sprit och mat och allt. Kul var det iaf. Var jävligt svårt att hitta dit dock, hittade en taxi på vägen, där satt det två svenska killar (yes yes, nu bloggas det om er..hrhr..) Richard & Filip, från Uppsala :P De drog jag med..hehe... Tillslut hittade jag Emi & Uwe mitt på vägen någonstans, de hoppade in i bilen och vi körde upp i berget.

Kan säga att jag hade problem med att ta mig upp till själva huset när vi parkerat, uppförsbacke med gräs och jag i högklackat...haha.. Därtill becksvart, typ skogsparti..haha...Blair Witch Project kallade jag det..haha.. Som ni ser på videon så är jag redan i ett fint tillstånd, drack Whiskey större delen av kvällen, eller ja även Prosecco. God whiskey hade Uwe, eller han gav mig Lavelin (eller vad den heter), den whiskey var inte god, spelar ingen jävla roll vad den kostar, god var den inte, gillade någon fin Bayersk whiskey istället :)

Uwe, danke! es war ne total toller Abend =)






Nu är det Sverige-Spanien-match :) Är sjukt törstig, men vågar inte gå till köket, för då blir det säkert mål, jag är duktig på att missa målen jag...haha... Ja, just sköt Fernando Torres 1:0 till Spanien. Isaksson var helt väck... Elmander gjorde dock direkt en snygg kontring.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: