Monday, June 23, 2008

Vad har jag gett mig in på?!?

Ridkille söker Fru fortsätter och nu har Mattias formulerat lite hur det kommer se ut:
Ja nu är det bara veckor kvar tills the grande finale. Jag vet inte om jag lyckades få ut ett mail till alla er tjejer som anmält sig. Men om jag missat nån så stog det bara att ni som anmält er ska skicka ett mail till mig där ni skriver några rader om er själva och bifogar ett foto. Detta måste ni göra snarast för killarna ska ha gjort sina val senast fredag.

Jag kan också passa på att berätta lite mer om vad som kommer hända i Falsterbo. Jag ska inte göra det här så komplicerat då jag varken har arbetskraft eller kompetens att genomföra något större projekt. Så därför har jag nu ändrat så att det kommer att vara 3 tjejer till final för respektive ridkille. De flesta är på Falsterbo Horse Show för semester och liknande, så detta projekt kommer endast ta upp en helkväll av eran tid.

Vi alla kommer att träffas vid 9 tiden (troligen onsdagen eller torsdagen) och helt enkelt ha roligt ihop. Vi kanske grillar, spelar lite poker, singstar eller vad som helst. Det blir enklast så. Dagen efter det så kommer varje ridkille att välja ut den tjej som de vill ha på sin så kallade dejt. Jag ska försöka fixa så att dejten kommer att hålla hus i vip-tälten under någon föreställning. En fin middag och någon dessert, resten låter jag vara osagt sålänge;) När det är slut så är ni fria att göra vad ni vill men tro inte alltid att ni undkommer något filmklipp eller foto sen bara, haha!

Hoppas att jag har varit klar med vad som väntar. Se nu till att få iväg det där mailet SNARAST! Och för er som INTE anmält er men på senare tid ångrat er och vill vara med så är det helt okay!

Hade bra så hörs vi i helgen//Mattias
Så what the fuck ska jag göra nu? Skriva om mig själv? Tsss..jag har en bättre idé :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: