Wednesday, July 16, 2008

Cut off my credit card?

6 timmar på stan, bara shopping, no food (ja, förutom de 5 minuter det tog mig att vänta på min chicken wrap på McDonald's). Försöker övertala min mams att köpa en halv carats diamantring till mig, fick ge mig lite ville egentligen ha en på 1 carat som bara är sååååå fiin, men mams fråga om jag va dum i huvudet, speciellt nu när jag ska få en ny bil :/ hmm..så jag fick snällt gå ner på en mindre "sten", fast hon är tyvärr inte helt med på det än *gRRR*.

Jaja, över till dagen's inköp:
  • Röda jeansshorts, Gina Tricot
  • Brunt partylinne: Zara
  • Metalic linne, Zara
  • Blåa hotpants, BikBok
  • Surfshorts: BikBok
  • Vita jeansshorts, BikBok
  • Svart/guldigaremsklackar, H&M (blev kär och från 399kr till 98kr :D)
  • Svarta skinnklackar, Nilson
  • Röda ballerina, Skorett
  • Silvriga klackar, Outlet
  • Matrix Essentials, so silver shampoo
  • Biotherm Matte Soufflé nr. 620, Kicks
  • David Beckham - My Side, Lazer
  • L'Oréal True Match Minerals W6, Kicks
  • 2st Roc Hydra+ mixed skin, Kicks
  • Xider Bright Rubarb, Systembolaget
  • 3 par örhängen, Ur & Smycken
  • 6 DVD-filmer (skriver 0m DVD:na sen)





Nu är Kayt och Karro här!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

you're really a just right webmaster. The web site loading velocity is incredible. It sort of feels that you are doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork. you have performed a fantastic job on this subject!
my site - my blogspot

Anonymous said...

Hola! I've been reading your website for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Humble Texas! Just wanted to mention keep up the fantastic job!
My webpage ; บ้านเชียงใหม่