Tuesday, July 15, 2008

I mina shopping-kassar

Först begav vi oss till Ekohallen, mamsen's cykel hade fått punka, så behövde köpa en slang, där smet vi även inom Skopunkten, och ni gissar aldrig vad jag köpte, typ gladiatorsandaler. jag gillar inte gladiatorsandaler, men dessa var helt i silver och jag bara föll.

Sedan åkte vi vidare in till stan. På Matas blev det en hel del skönhetsvård, bl.a. en ny highlighter, då min tagit slut, blev tipsad att köpa Guerlain's Issima Precious Light Smoothing Illuminator.

Pilgrim blev det smyckesshopping, sedan en vända inom Telia, jag glömde nämligen berätta för er, men mitt i kaoset på Köpenhamn's flygplats, så skulle jag sätta på min svenska mobil, och jag slog fel kod tre gånger (då jag glömt den), så SIM-kortet blev spärrat. Självklart kom jag på den riktiga koden när jag satt på tåget över bron *typiskt*.

Jaja, blev en hel del sko-shopping, ABCD fick ett besök och blev ett par Gucci-skor fattigare (medan mamsen min blev fattigare på sitt konot...hrhr...), en Frappecino Espresso House innan affärerna stängde (klockan var då strax över 18) och vi med shoppingkassarna i händerna begav oss till min manuellt växlade bil :P

Detta inköptes:
  • Låga turkosa stövlar, Jerns
  • Klacksandaler, H&M
  • Skor, Gucci
  • Silvriga gladiatorsandaler, Skopunkten
  • Stor ring, Pilgrim
  • 2 par örhängen, Pilgrim
  • Present, Pilgrim
  • 3 par örhängen, Montini
  • Clarin's resekit (krämer och rengörning)
  • Deodorant, SenSi (blev jag rekomenderad, då den ska vara riktigt bra)
  • Födelsedagspresent till Aska, Matas
  • Svart partylinne, Gina Tricot
  • Marinblå sommarklänning, Gina Tricot
  • 2 par halvvantar, Rules by Mary
  • Resesko-kit, Alberti


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Söt klänning.

Vicky M said...

tack :)