Sunday, July 27, 2008

Nu blir det väldigt officiellt

En av FIS-delegaterna (ja, vet inte hur jag ska kalla honom annars) kom till mig idag, Och han hade snackat med den polska tränaren och de hade kommit fram till att nu är jag en ny Koti för det polska laget, d.v.s. jag är utnämnd "presschef" för polska landslaget.

Gårdagen så vann österrikarna lagtävlingen, och vem var skitglad för det om inte jag :) idag lyckades dock tyskarna få sin revansch, med Georg Späth allra högst upp, dock följd utav Kofi och Morgi, så blev rött-vitt-rött på pallen iaf :)

Gårdagskvällen var vi på Kroisos koncert. Jag hade lite roliga äventyr med en viss finsk kombinerare..haha... Dock ordentliga äventyr, no naughty thoughts foaks! ;) Fick reda på att jag såg ut som någon finsk kändis som sjöng..haha... Well well, man har alltid sina dubbelgångare :P

Åker tillbaka till Innsbruck idag, då blir det normal bloggning igen :)

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

Grattis! ^^

Anonymous said...

Jupp. Grattis te deg :-)

Tasja said...

Grattis! Det var ju ännu bättre (för dig i alla fall, det verkar ju tyvärr förstöra mina planer). Men det är ju perfekt för dig!