Friday, July 18, 2008

Ridkille söker fru <3

Har precis kommit hem, kört hrm, fick ja då en del klagomål på att jag inte skulle dricka..hehe... Är inte trött, men ska lägga mig strax, så bilder och ordentlig update får ni imorgon. Christoffer är skitsöt (fast han var LITE FÖR FULL..hehe...), Buster är nog den roligaste person att mobba, och välkomnar en typ med att spruta..haha... och Markus, ja han gillar nog inte mig..haha..totaldiss typ när jag sa något till honom så bara vände han ryggen till nere på stranden. Jag och Christoffer kom fram till att han inte gillar blondiner :P

Nä, lite speedad på all Red Bull måste jag säga, Daniel var också sötaste idag..hihi... Och galen var Mattias som typ bara helt plötligt klädde av sig och sprang i havet..haha.. Sen blev det Strandbaden.

nä, time to sleep, men hope to see you tomorrow @ SB.

Malino, sorry att jag var tvungen att avsluta samtalet, men
Blondie kom jue och hängde sig över mig, lite svårt att snacka då..hehe.. See you tomorrow, can't wait! Se till att flyget inte är sent ;)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Haha lugnt gumman :)Lät som du hade roligt,härligt härligt!Ringer dig sen senare när jag tror att du har vaknat.Och det där med flygnigen ska jag fan göra mitt bästa;)